Svårt att hitta på vår nya hemsida?

4 februari, 2020 av Albin Edlund

Jag har nåtts av information om att det kan vara lite svårt att hitta här på vår nya hemsida. Tyvärr kan det nog blivit så att jag har blivit lite hemmablind efter att byggt upp hemsida eftersom jag vet var allt är och jag vet var jag ska leta för att hitta det jag söker efter.

Om det är så att ni tycker det är krångligt att hitta till något på sidan skulle jag önska att ni gör så här:

1. Om ni inte hittat det ni letar efter ännu, på alla sidor finns det uppe i högra hörnet (vid menyn) finns det en sökfunktion (förstoringsglaset), använd den för att hitta det ni söker.
  2. Maila mig på albin.edlund@hotmail.se alternativt kom fram och prata med mig om vi skulle ses i verksamheten, och berätta att ni tyckte det var lite svårt att hitta, så kan jag se vad jag kan göra åt det.

För som sagt, anledningen att det kan uppfattas som krångligt är att JAG inte tycker att det är krångligt för att JAG vet var allt finns och om jag inte får reda på att någon tycker det är krångligt, kan jag inte göra något åt det.

Scouthälsningar
Albin Edlund – IT-ansvarig – Scouterna Örebro län